FAQ

Často kladené dotazy a odpovědi

  1. PROJEKT MOJEVIZE
  2. ONLINE COACHING

PROJEKT MOJEVIZE

Jak se mohu zapojit do projektu?

Stačí sdílet na sociálních sítích #mojevize a již jste v komunitě! Inspirujte sebe i druhé.

Kdy bude další událost, workshop, meet-up či jiný event?

Veškeré plánované i již uplynulé události naleznete v událostech na Facebooku.

Kde se o tobě mohu více dočíst či dozvědět?

Všechny rozhovory se mnou a další informace naleznete na stránce „Rozhovory„.


ONLINE COACHING

Jaké máš certifikace a zkušenosti?

  • Vše o mém vzdělání najdete na stránce  „O mně„.

Kde mohu vidět reference na tvé služby?

  • Buďto na mém webu na stránce „Reference“ anebo na mé facebookové stránce v sekci „Hodnocení„.

Jak mohu začít spolupracovat?

  • Stačí si vybrat typ spolupráce v nabídce a ozvat se mi na petr@mojevize.cz

Jak probíhá online spolupráce?

  • Nejprve je nutné se osobně domluvit na termínu setkání. Pro každého klienta v online spolupráci je povinné vstupní sezení s konzultací a nápravnými cvičení zahrnující zjištění dysbalancí. Na základě tohoto sezení a informací v něm získaných je teprve možné sestavit plán a oficiálně zahájit online spolupráci. V případě jiných spolupráci je vždy nutné osobní spojení přes e-mail a následná domluva.

Je nutné absolvovat vstupní prohlídku, pokud chci absolvovat osobní tréninky?

  • Vůbec ne. Předem přes e-mail nebo osobně se můžeme na všem domluvit a zaměřit se na potřeby každého klienta individuálně.

Co vše je v online spolupráci zahrnuto?

  • V online spolupráci je zahrnuto sestavení kompletního a interaktivního online tréninkového plánu. Dále jsou obsaženy pravidelné konzultace, minimálně 2x týdně. Ke cvikům jsou připojené popisky a ke všem cvikům natočena instruktážní videa.

Je nějaká sleva či levnější varianta?

  • Ano. Pokud jste student s platným ISIC či jiným studentským průkazem máte nárok na 20% slevu. V případě, že nejste v dobré finanční situaci či z jakýchkoliv důvodů si částku dovolit nemůžete, je možné platbu rozdělit či se osobně domluvit.

Je možnost vrácení peněz?

  • Ano. Avšak pouze v případě, že:
    a) předplacený trénink neproběhl a klient chce svůj nákup zrušit
    b) tréninkový plán nebyl sestaven a poslán
    c) pokračující spolupráce ještě oficiálně nezačala
    d) cyklus spolupráce ještě oficiálně nezačal nebo neprobíhá (platí pro 1 měsíční i 3 měsíční cyklus).

Je možné, aby plán nebo zakoupené služby propadly?

  • Ano. Pokud nejsou vyčerpány do 12 měsíců od data zaplacení, nebo pokud se klient neozve do 6 měsíců od zastavení/začátku spolupráce.

Jaké jsou možnosti platby?

  • Hotově nebo na účet v CZK měně. Dále je možné splatit jak najednou, tak při podepsání smlouvy platbu rozdělit na více částí, klidně i v delších časových horizontech.

Jaká jsou pravidla spolupráce?


Máte otázku? Zeptejte se! 😉

[contact-form-7 404 "Not Found"]